Less

Ja..less på tillvaron.
Här sitter man. Gravid i 8e månaden.. hemma med havandeskapspenning.... Ingen ork till nånting.... En trång och fullproppad lägenhet .. suck.. varför kan man inte få sig ett hus för?..
Letat i 2 år för guds skull!! Diggar varken bostadsmarknaden eller mäklare..
Lilla J måste ju få sig större utrymme att springa runt på och lillebror måste väl få sig ett eget rum nån gång. Nä.. måste få ut min frustration på nåt sätt och då kan jag skriva här för det är ju ändå oionte så många som kommer läsa haha!!
 
Bläkas... vill bara gå och sova egentligen! Men egentligen borde man väl städa... man måste städa hela tiden annars blir det stökigt på en sekund.. :( Vill inte bo här längre!!! :(
 
Nä, det får räcka för denna gång..
 
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0