Suck..

Man ska aldrig låta karlar ansvara för tvättnycklar.. Den är nu borta.. Så nu får vi leva i skitiga kläder :PHoppas den kommer till rätta snart.
 
Senare idag blir det en liten speedad shoppingtur runt på ersboda och mariedal.. ska på barnens hus och införskaffa lite ytterkläder till J. Hoppas dom har.. annars blir det en tripp till Obs för att se om klädbutikerna har. Ska också se om jag kan hitta en mobilarm... så att vi kan sätta upp lillemans mobil över skötordet. Och lite annat smått och gott ska också inhandlas.. Att det alltid ska behövas massa saker...
 
Annars tycker jag att tiden går alldeles för fort! Snart är det ju jul för guds skull :P Har dock redan införskaffat lite julklappar.. och barnens önskelistor är relativt kompletta.. det är ju bara att lägga till om man kommer på nåt mer.
Inte mkt leksaker är med iaf :P Vi har så mkt skit här hemma redan haha! Stackars lilleman bara.. som förmodligen bara kommer få ärva och aldrig få eget :P haha!
 
Nä.. Bra att planera i tid tycker jag, så slipper man lägga alla pengar från en lön på allt :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0