Funderingar..

En sak som jag inte riktigt blir klok på. Hur kan lilleman sova så olika?! Ena dagen sover han 2½ timme x 2 och andra dagar är det en timme åt gången x 3. Blir lite knäpp på detta, allt blir ju omkullkastat när han plötsligt vill sova :P Var mkt enklare med storasyster. hon var som en klocka. Somnade och vaknade på pricken samma tidpunkter varje dag :P Ioförsig så har det ju blivit värre sista tiden.. kasnke har det med krypandet att göra :P MAsar fram som en liten fisk.. och vill egentligen mest stå upp.. han kan ju inte det än så det är fortfarande lite frustrerande för han. Och det i sin tur blir frustrerande för mig :P Men det är ju som mkt som ska hända på kort tid så man får väl stå ut med detta knäppa beteende haha! Imorgon blir ju lillen 10 månader.. tiden går snabbt när man har roligt! :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0