Vinter och sjukdomar

Något less på att vara förkyld nu! Hade ju blivit bättre förra veckan och nu inatt kom hostan tillbaka! Less, less, less!
Blir ännu mer less när jag tänker på att släktingar kommer på besök ikväll för ett sent kalas, eftersom dom inte kunde komma på det riktiga kalaset.. suck!
Men än så länge har inte barnen blivit nämnvärt sjuka iaf, vilket är skönt! Lite snuva bara, men det brukar ju va stående på vintern,.,, sen har Lilleman lite hosta ibland också. Men inte värre än att man kan hantera det. Så jag hoppas att dom slipper få det så illa som jag, för det finns inget värre än när dom är sjuk och inte förstår vad som är fel :/
 
Annars så förbereder vi Jollan inför badpremiär på lördad :) Hon ska börja minisim! Idag provade vi baddräkten från i somras och den passar fortfarande, tack och lov! :P Så då behövs bara badblöja till Lilleman, och kanske en baddräkt till mig också. Tror inte jag känner mig bekväm i bikini än, och dessutom är det praktiskt med baddräkt om man far och simmar också :)
Lillen börjar också med sitt babysim på lördag :) Ska bli spännande att se om han tycker det är lika roligt som Jollan gjorde, hehe!
 
Sen tänkte jag även ta mig ut i ersmark i helgen för att kolla in vännernas nya hus :) Helkul! Jag hoppas vi joinar dom snart :P Bara ett halvår kvar tills tomterna släpps :P Satt och kollade på billigare hus igårkväll, hoppas jag kan hitta nån lösning så att man blir nöjd med ett billigare hus eller att man kan få ner kostnaderna på mitt favvo utan att man blir slutkörd på att behöva göra allt själv :P

Nu blev J lite galen, dags att va förälder ;)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0