Score!!

Trots en massa sjukdom sen jul så har jag lyckats gå ner 2,5 kg :D Ändring av kost och vanlig vardagsträning är nog ganska bra ändå :P haha!
Men nu när jag känner mig fräsch i halsen igen så blir det att börja träna på allvar. Tänkte att måndag blir en bra dag :P Folk brukar ju säga att inte börj apå en måndag men jag har inte så mkt till alternativ.. ikväll ska jag träffa brudarna och imorgon är det badhuset på förmiddagen och en tripp till Sävar på eftermiddagen. För att inte tala om söndagen.. huva! Grejer som ska göras hela dagen, deprimerande :P
 
Nä.. nu känner jag beach 2016!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0