Snyft..

Mitt favvohus var som misstänkt alldeles för dyrt.. ca 500000 för dyrt... men då är det räknat på totalentrepenad, vilket man faktiskt inte behöver ta... vi får se om man kan trixa och fixa lite själv så kan man ju komma ner i pris.. men då måste man ju faktiskt fixa själv också... aja.. det blir ett senare problem. Först måste vi ju ha en tomt.. och det dröjer ju ett år ändå.. om vi har tur :P
 
Nä.. jag ska kika på aternativa lösningar på andra hus så kanske man kan få en snarlik planlösning iaf :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0