Never ending

Jaa, vad säger man.. har lyckats bli sjuk igen! Halsen, huvet, bihåler.... allt gör ont :( Jag som hade gjort planer!! Nä, det blir inga superpass på gymmet... får köra vardagsmotion igen... lite lätt irriterad, och orolig att jag inte kommer nå min målvikt innan midsommar.. Vill bara att det ska sluta! :@
Vet inte riktigt vad jag gör för att drabbas heller.. verkar bara vara jag. Ingen annan i familjen har insjuknat. Lilleman var lite hes förra veckan men sen gick det över. Annars är det bara snuva som brukar höra vintern till. Nån som har tips på nån bra huskur för att få bort skiten?..
 
Annars är jag lite gladare när det gäller husfronten. A-hus har skaffat nya husmodeller, och hör och häpna! Jag gillar en av dom :P haha S¨å med lite tur är det inte allt för dyrt. Lite mindre än min favvo och inte lilka mkt vinklar, så då borde det ju tekniskt sett ta bort ett par 100. Hoppas jag iaf! Modellen heter iaf Stenskär (om jag kommer ihåg rätt). Kan nog funka. För övrigt så har dom gjort om Hasseludden, som var favvon, så den inte alls är lika fin längre.. så nu är jag inte lika ledsen över att jag inte kommer få bygga det.
Nu gäller det bara att få prisbild på nya modellen. Och sen var det ju 13 nya hus dom hade så det är ju lite mer att kolla på :P Har beställt hem nya kataalongen så det blir lättare att se och jämföra :P
 
Annars hände rinte så mkt. Ska traffa en lasermänniska/tatuerare på torsdag för att se hur det skulle bli om man bleker en blomma på min tatuering för att kunna göra det snyggt när man lägger till Lillemans namn. Kommer då inte ta bort hela iaf, det blir för dyrt :P men en liten snutt skulle nog plånboken klara av :P Jag får avstå från andra grejer helt enkelt :P Tex snuset... hehe!
 
Nä.. nu är det någon som skriker så det är dags att resa på arslet!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0