Sjuk igen..

Något less nu måste jag säga. Har gått och fått ont i halsen igen! Det går som bara i cirklar... Jollan har feber också... väntar bara på att Lilleman ska bli sjuk... blir jobbigt om han får ont ihalsen.. det är så synd om bebisar som är :/ Så jag hoppas att han slipper! Han har ju haft tur tidigare.
 
Annars sitter jag mest hemma... eller? :P haha nä jag har varit ute på äventyr ganska mkt! Jönköping förra helgen, skitkul att träffa systeryster och M. Och självklart fick jag kramas med lilla systerdotter också! Så stor hon blivit! Har ju inte sett na sen i somras :* Gullunge!
Och denna helgen hade vi kalas för sambo och Jollan, så det var fullt med bak och städning och annan skit :P och igår var det babyshower för fina Miis :) Tror vi lyckades ganska bra med att överraska henne :) Får se om hon kommer förbi nåt i veckan och befriar mig från några barngrejer hehe :P
Och nästa äventyr bli till helgen när jag far iväg till Mora för att hälsa på Martyman!! :D Aldrig varit där tidigare, så nu är det fan på tiden! Party för hela slanten! :) Så jag hoppas verkligen att jag har hunnit bli frisk innan fredag :)
 
Sen kan jag ju uppdatera lite om Lilleman också. Efter en månads problem med bajseriet är han äntligen sig själv igen! Vet inte om det var tänderna som orsakade behovet att skita hela tiden.. och om det var det så hoppas jag att det inte är återkommande varje gång.. Han blev så röd och sårig :( och den nyfunna nattsömnen åkte direkt i diket eftersom han även behövde blöjbyten på natten.. stackars lilla barn! Men nu har det stabiliserat sig och han har återgått till att sova på nätterna, skönt!
Sen har han börjat lägga sig ner från sittande.. problemet är att han vet inte hur han ska ta sig upp igen, vilket leder till lite gråt.. inte så smart :P haha! Men snart så har han väl lärt sig det också. Blir nog att sänka sängen nu ifall han skulle få för sig att börja dra sig upp snart :P
Sen fick han prova hoppgungan förra veckan, den var skitkul! hehe! Till skillnad från Jollan som bara skrek när hon var i den :P
 
Nä, nu ska jag gå och kramas lite med lillemannen :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0