Träningsångest

Ja, jag börjar känna att det är dags..
Har ju småtränat här hemma i typ en månad.. men det måste till lite mer action för att få detta på rätt köl igen! :P
Men istället sitter jag här med ett glas rödvin i handen... hur går det ihop? haha
Nä, nu är det slut på detta.. Har ju ätit så mkt dålig mat.. så man mår rent ut sagt dåligt fysiskt också! Mkt kan nog bero på den lilla livsgnistan som varit väldigt låg under hösten.. man gör som inge roligt.. man sitt ba hemma och torkar in i soffan... sen kan man ju faktiskt säga att man får skylla sig själv. Det är ju jag själv som satt mig i situationen på ett eller annat sätt.. MEN! Nu orkar jag inte vara lat och värdelös längre! Ska dra fram min Orbi och köra den hemma, tillsammans med lite småövningar i vardagen. Utöver det ska jag gå på gymmet! Hade tänkt premiäranvända mitt gymkort i helgen men min hals blev sne igen i veckan... hoppas det inte blir långvarigt denna gång :P hehe
Men jag och moster C hade väl tänkt köra lite pass ihop och så :) Så det blir kul! Jag menar.. jag bor fan granne med gymmet... hur sne är man inte då om man bortser från möjligheterna? ;)
Jag har mina 10 kg som uppkom helt utan anledning under min andra graviditet (återigen, en massa massa skräpmat). Det får man bittert ångra sedan. Så gör inte så... för guds skull! Tänkt inte att "oooh jag är gravid då kan man äta vad som helst och det gör inget för jag äter ju för två! Jag unnar mig det". För du kommer ångra dig sen haha :P Inte för att jag tänkte så... jag ville ba ha mat haha :P
Men jag är iaf tillbaka på noll nu... allt jag gått ner innan graviditeten har jag ju som gått upp ... men i det stora hela så tog det ca 3-4 månader för mig att gå ner 9 kilo förra gången. Så jag tänker att om mitt mål är sommaren, så kommer jga nog lyckas ganska bra :P Bara jag hittar ett bra schema och peppar mig själv... du får också peppa mig ;)
Min första pepp är en bikinibild på mig själv för fler år sen som jag ahr satt upp på kylen, Typ som en daglig slap in the face :P haha!
 
Nä... till veckan drar jag igång på allvar :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0