julesjuk

Ja, inte helt oförväntat så blev jag sjuk i juletid. Igen. Börjar bli van faktiskt!  Var lite hostig på julafton.. Men sen slog det till ordentligt. Så ont i halsen så man mest hostar hela tiden.. Det bor en halstablett i munnen dygnet runt! 
Igårkväll var det örats tur.. Vafan, öroninflammation? 
Imorse var det dags igen.. Ögat. Jaha.. Även ögoninflammation på g? 
Känns som att jag fick allt på en gång! Hoppas det går över innan nyår!
Fick alla barnsjukdomar på en gång, och konstigt nog är det bara jag och inte barnen.. Vad hände där? :-P man får väl bara tacka och ta emot antar jag :-) 

Tror det är dags för sängen strax.. Vila och vätska brukar ju rekommenderas! 

Ville bara prata av mig lite :-P 

Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0