Vår!!

Ja nu känns det i luften! inte sant?! :D Solen bränner när man är ute :P
Jag och J var ute på terassen på förmiddagen och blåste såpbubblor och fikade i soffan :) Hur skönt som helst! Nu ska vi bara slänga kartongerna från golvet så blir det ännu finare där ute :P Kan lägga upp bild senare :P

Efter lunch for vi på shoppingtur! J behövde lite nya kläder. Blev lite mer än tanken var, men hon måst eju ändå ha kläder till sommarn som passar så det spelar ju egentligen ingen roll. Blir bara mindre i plånboken nu istället för då! :P
Har kommit på att J inte har några kläder på lager som är större än 98.. vi har ju haft turen att få ärva ganska mkt :P Eller så har hon fått i julklapp och födelsedagspresent.. Men nu är som vårt lager av kläder slut så nästa storlek måste vi börja inhandla nu.Ganska kul egentligen. Första gången man riktigt shoppar åt hon, och det är ju så roligt med dom större kläderna som ha så mkt mönster och färger och så :)
Lilleman fick inget idag. Hade tänkt köpa ny vår/sommarmössa till han men jag glömde det. Får bli en annan gång. Jag och han ska ju på Ikea i veckan så då kan man ju kika in på Avion också :P
 
Lilleman har förövrigt gjort stora framgångar i krypträningen senaste veckan. Han kommer upp i krypställning och står och gungar. Men sen tar det stopp. Brukar sluta med att han lägger sig ner på mage istället :P Men snart så tar han sig säkert framåt, på ett eller annat sätt :P Är på tiden nu. Han är ju snart 10 månader! :P Dock så är han ju en liten tungklump så det är ju mkt vikt att bära upp haha!
 
I helgen hängde vi i Sävar när sambon var i fjällen och körde skoter. Ganska lugnt och skönt faktiskt då mor och far var bortbjudna båda dagarna :P Vi var ute på tomten och lekte i den lilla snöhögen som är kvar, gick till lekparken och gungade.. allt sånt som är så omständigt när man bor här.. Sen cyklade J hela vägen till Ica och tillbaka, strongt! Jag lyckades även fara på badhuset med båda ungarna, J har börjat öva simtag :)
 
Avslutningsvis kan jag stolt meddela att jag varit snusfri i 8 dagar nu :) Går ganska så bra faktiskt! Mådde lite dåligt där i början med diverse abstinensbesvär men det gick över på några dagar. Nu är det bara allmänna besvär.. som att man går och tänker på det hela tiden.. Men jag ska kämpa på! Har faktiskt lovat mormor nu att jag skuolle sluta.. så då måste man ju försöka på allvar :P
 
Det var allt för idag!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0