Husjakt

Ja.. nu börjar husmarknaden komma igång igen! Många hus som är till salu, tyvärr inte många som vi är intresserad av :P
Vi var dock på en givande visning i helgen så vi tänkte ge oss på ett försök! Jag är inte så optimistisk men man vet aldrig. Kanske har vi turen på vår sida!
 
Annars är jag mest trött och lat. Längtar tills lillebror kommer så jag får tillbaka min kropp haha :P 4½ vecka kvar så det är inte allt för länge :)
 
Tror jag ska försöka mig på att skriva från telefonen nån gång så blir det lättare att ladda upp bilder :P Kanske det har skapats nån fancy app sen jag senast var aktiv med detta :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0