Hurtig

Ja, nu har jag haft en hurtig förmiddag!
Efter att jag lämnade J på dagis så for jag direkt på coop för att småhandla lite :P saknade lite grejer till middagen, plus att mitt te var slut.. snyft!! Så jag var tvungen att köpa nytt hehe. Köpte söderte. En smak som jag fastnade för när jag var i Örträsk sist :)
Blev även lite frukt och annat smask! Oboy tex. Kunde inte hålla mig borta från det längre :P säkert 2 år sen jag hade det i skafferiet senast :P Det är ju en liten fälla vad gäller viktuppgång m.m. Men det är ju så gott! Så jag kan unna mig det nu denna sista månad i graviditeten :) Sen blir det striktare hehe! Vill ju inte förstöra mina framsteg som jag gjorde innan jag blev gravid denna gång.
9 kg gick jag ju ner på ett halvår. Jag hoppas att det kommer vara lika kul och relativt lätt att komma igång med träning och rätt mat-tänk nu som då :)
 
Men för att fortsätta på dagens tema. Hurtighet!
Har varit nere i förrådet och försökt städa undan lite. Kan säga att det var inte lika lätt som jag trodde. Saker som skulle slängas var uppe på höga hyllor under tunga kartonger. Så jag får nog be sambon om hjälp i helgen istället. Tragiskt nog så har föreningen nu tagit bort containern som brukar stå om området på våren (som är till för vårrensning). Alltid bli det så! Så fort jag ska börja slänga saker så är den borta. Nu blev det ju inte så mkt att slänga, men jag kunde iaf bli av med den gamla resväskan som är trasig i handtaget. Den sneaka jag ner i den vanliga soptunnan, hehe!
 
Efter det sprinklade jag Myrr utanför dörren, för nu har myrorna kommit tillbaka. Underbara vår.... J såg en myra härom dagen och blev jätterädd när den kröp omkring. Så jag var tyungen att rädda henne haha :P Maskar däremot tycker hon är väldigt intressant, vi brukar spana på dom på väg från dagis när det regnar hehe :)
Och sen sopade jaf hallen.. jävligt mkt sand som följer med från sandlådan kan jag säga. Igår hade hon let i en lerpöl... suck :P
Men sen började jag faktiskt packa BBväskan. Bra tidsram på den haha :P Men jag kände att det var lika bra. Då har man nåt att göra några minuter också :)
 
Nä.. nu vart det visst lite långt.... Dags för lunch!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0