Trött

Idag har jag verkligen inga krafter till nånting.. känner mig aningens värdelös faktiskt :/ Har bara legat i soffan/sängen idag. Hade ju tänkt vika tvätt och göra kycklinggryta till frysen men har inte rört en muskel än.
Ser för jävligt ut här hemma... suck.. känner att allt kommer bara va åt helvete när lillebror kommer. Hoppas verkligen att jag får mer ork sen så att man kan börja få lite ordning.. Skulle gärna vilja ta massa saker och gå och slänga.. men jag orkar inte! blääää.. Vill bara ha bort skiten.
En liten del av mig vill ringa moder Lena fär att få hjälp.. men en annan del säger mig att då får man ju bara höra hur hemskt och stökigt man har det här hemma.. Man måste typ städa ör att hon ska kunna komma och städa.. så det går bort.
Önskar att jag var rik så jag kunde anställa städhjälp. Men jag får väl ta hjälp av Eric i helgen så kanske man får bort en del.. han har iaf lovat att fixa spjälsängen i veckan.. så vi får se om det finns nån action i det löftet.
 
Nä.. nu ska jag sluta klaga.. tror jag är lite allmänt bitter för att jag vill att förlossningen ska starta. Less på den här graviditeten nu..
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0