Ny vecka, nya tag

Saknar min Bubbaskrubba jättemkt.. Men det känns inte lika tungt längre. Senaste dagarna har jag till och med varit ganska effektiv.. till skillnad från att bara liggai soffan utan att dra upp persiennerna.
 
Igår sprang jag omkring hela Erisboda kändes det som, då jag letade ett par nya tumvantar till Jollan. Inte det lättaste att få tag på kan jag säga! På slutet hade jag så ont i kroppen att jag knappt kunde lyfta benet för att ta mig in i bilen.. suck.. man kan ju bara tänka sig hur det skulle ha varit om jag fortfarande jobbade :P
Efter det hade jag ont resten av dagen.. så det var ju mindre kul.
Men vi lämnade iaf Joline hos mormor och morfar igårkväll, och där ska hon vara till på onsdagkväll.. så jag kan ägna mig åt andra grejer. Idag har jag bland annat tvättat och börjat städa lägenheten. Hade också tänkt laga lite matlådor och he i frysen så att jag har färdig mat när lillebror kommer :)
 
Men nu ska jag äta mellanmål, hittade majskolvar i frysen, mums!!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0