6 juni

Ja då var det nationaldagen. Grattis Sverige! 

Har sovit värdelöst senaste nätterna, inatt drömde jag att jag var ambulans sjukvårdare och var riktigt dålig. Kunde inte ens hitta hjärtljud på en levande unge.. Weird.. Jag har nog sett för mycket på såna där sos program på tv.. Spännande dagar jag har.
Sen är det dessa kisspauser.. Minst tre stycken per natt, suck.. 
Hoppas lillebror kommer snart.. Vill så gärna ha nåt att va glad åt.. Känner mig aningens deprimerad för tillfället.. 

Och för att göra allt ännu mer roligt så går det springmask på dagis. Jag hoppas verkligen att j inte drar hem nåt sånt. Nasty! 

Tjingeling 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0