Nu äre slut!

Slut på semestern vill säga...
 
Har hittills varit en ganska så lugn dag... Lillebror sköter sig snyggt och storasyster har bara blivit avis ett par gånger :P Just nu sover lillen på bordet och Jollan sitter i soffan och äter gurka som efterrätt... går segt som fan måste jag säga... en liten bit gurka har hittills tagit en halvstimme att tugga på.. och det är fortfarande inte slut :P haha
Men sen ska hon få hoppa i sängen och förhoppningsvis är lillebror fortfarande snäll då så att man kanske hinner med att duscha och göra annat.
För sen tänkte jag utmana ödet och ta med mig båda två till Obs för att handla :P haha
 
Imorgon är det ju tänkt att Jollan ska till dagis... men jag får inte tag på dom så det är lite svårt att veta om dom ens har öppnat... :S Jag kanske har missat med en vecka.. Vi får helt enkelt gå förbi och kolla om det är någon där.. för det är ingen som svarar på telefon.. känns misstänksamt!
Men annars får vi väl fara och hänga en massa i Sävar i veckan.. Det är svårt att ge J uppmärksamhet samtidigt som L vill ha mat.. och rätt som det är så är J kissnödig.. och då måste man ju skynda sig till toan så det inte blir nån olycka... inte lätt alla gånger... :/
Men som sagt. Vi får se vad det blir av denna vecka...
 
Sen har vi nu bokat en garageplats till vår nya lägenhet.. Nu är det bara 1 månad kvar tills vi får tillgång. Och innan dess ska vi hinna ha visningar och budgvning på den här lägenheten.. Mycket som ska göras. Blir nästan lite stressad av bara tanken!
Sen måste vi ju köpa en diskmaskin till lägenheten också.. och gärna en cykelvagn så jag kan köra Joline på dagis.. Blir jobbigt om man måste gå med mer än 1 vagn, haha :P
 
Nu har J ätitt klart, så nu ska jag lägg ner hon! :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0