inför namngivelse

var hos faster sandra igår och började prata lite om namngivelsen :) börjar kännas ganska så bra med den nu faktiskt! datum är bestämt, lokal bokad, och för en halvtimme sen beställde jag dekorationer från en kanon hemsida :) billigt och bra blev det hehe! ska beställa hem inbjudningskorten också.. men då måste jag ha stordatorn för det ska ju va en bild på :P eric sitter med jollan där och ser på babblarna för tillfället så jag får vänta haha :)
 
nä.. tänkte bara säga det.. nu ska jag läsa en stund :)
 
tjingeling!


Kommentarer
faster sandra

riktigt trevligt var det med ostbricka och kladdkaka :P
Namngivelsen kommer bli riktigt bra, kul att du köpt dekoration. Ser framemot att dekorera dagen innan :P Kram

2013-05-31 @ 20:14:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0