Härliga vår!

Idag är gullet 7 veckor gammal! Och snooorig! Förkylningar är inte så kul för ett litet barn :( Eric har smittat henne lite smått efter sin förkylning som han hade i veckan. Hoppas bara att hon inte får feber och grejer.. Snörvlar och har sig, men förhoppningsvis går det över snart!
 
Påsken har fört med sig fin fint väder! Var jätteskönt att promenera i solen idag! Jag funderar på att ta fram sommarkläderna och packa undan vinterjackor och annan skit :P Längtar verkligen tills graderna stiger så mycket på dagarna så att man slipper packa ner Joline i jobbiga ytterkläder :)
 
Imorgon ska vi fira påsken hos svärfars. Ut och käka lunch och njuta av det fina vädret i Holmsund :) Det blir säkert trevligt :) Vi brukar vanligtvis fara ut i stugan på påsken och käka men det kändes lite brutalt att ta med småbarn dit ut nu :P Men nästa år kan det nog bli en skotertur eller två :)
 
Nä... dags att göra nå vettigt kanske..
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0