snyft!

Ska man gåefter BMI så är jag överviktig.. sorgligt men sant! Efter jag har slutat amma så blir det kanske att dra nån bantningskur!
Vi borde sluta äta massa pizza hela tiden.. även om jag är duktig och tar salladen ofta så slinker det ändå ner en pizza eller två i månaden :/ och egentligen är det ju inte ens gott, man ångrar sig alltid efter man har äkat den haha!
MEn sen tänkte jag ju också börja träna pole regelbundet. Det verka rju vara så himla kul! haha :)
 
Har ju inte blivit så mycket promenader senaste månaden.. Joline tyker inte om att sova i vagnen längre.. inte som förr då hon slocknade så fort man kom utanför dörren.. Nu liger hon mest vaken när man är ute och blir grinig ganska så snabbt.. :/ Jag som var så duktig med promenader förut.. suck...
 
Aja, nån gång ska jag allt nå min målvikt! även om det är ganska många kilon som ska bort! MEn det blir ju lättare att äta nyttigare när jag börjar jobba också.. där har man ju ett stort salladsbord med en massa gott! hehe Det är ju dock tur att jag inte är myckret för kakor eftersom det kryllar av sånt på jobbet också haha :P
 
Nä... dags att börja tänka på formen! Innan jul tänkte jag vara fit for fight! Vi får väl se hur det går med det haha!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0