Nya leksaker!...

....För oss vuxna!
 
Var på NetonNet igår och inhandlae diverse grejer :P Bland annat en ny router, eftersom den gamla verkade ge upp ganska ofta. Så nu för vi se hur den nya sköter sig. Och går det dåligt även med den så är det väl bara att köpa ny dator också haha :P Den har ju några år på nacken!
Sen köpte vi en filmkamera! Skitkul! Nu kan vi börja filma allt roligt som Joline gör haha :) Tex när hon börjar rulla runt.. krypa.. dom första stegen :) Och allmänt roliga grejer :) Det är ju skitkul att ha och visa henne sen, precis som mina föräldrar gjorde. Jag tror jag har 3 skivor med filmer från när jag var liten. Allt från när jag försökte krypa och Jasmine bara puttade ner mig till när man var äldre och dansade till spice girls :)
Sen köpte vi också en babyvakt! Har väl inte riktigt fått den att fungera än.. gav den till Eric så han kunde pilla lite grand.. då funkar den säkert snart haha! Vi tänkte att det var bra om vi hade en nu när det är sommar och man kanske är ute i stugan och hon ligger ensam inomhus m.m :) Billig och bra var den.. med en räckvidd på ca 2 km :)
 
Så nu när man har inhandlat allt detta så känns det bra :) Har ju länge tänkt göra det men vi har aldrig fått tummen ur. Men sen fick vi tillbaka på skatten och tänkte att det blev bra presenter till oss själva haha!
 
FÖr övrigt så har jag bokat tid för tatuering! Wiihooo! Så jävla länge sen nu så man är ju övervänt haha! Först var det väntetid till september men tur som jag har så hade dom en avbokning redan denna vecka så då fick jag den tiden :) Så på onsdag gäller det! Ska skriva texten "Mest och ännu mer" följt av Jolines namn och födelsedatum :) Sen skulle han också rita upp någe tjusigt run omkring/i bakrunden :) Ska bli himla kul! :D
 
Sen kommer Lena och Nisse med våra mörkläggningsgardiner idag också. Inhandlade på IKEA när dom var ute på roadtripp till Sundsvall/Stockholm i helgen. Ska bli skönt att äntligen kunna ha det mörkt i sovrummet och slippa hänga svarta lakan för fönstret haha!
 
Med det säger jag hejdå för denna gång :) Lägger nog upp en bild på tattoon sen när den har läkt :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0