:(

Skrik, skrik och åter skrik! Vad vill hon egentligen?
 
Har nu överlåtit henne till Eric så sitter jag och Bubbas och myser här vid datorn istället!
 
Spanar in olika träningsmetoder för att bli av med mamma-magen.. är less på att vara tjock nu! Nisse påstod tidigare i veckan att det såg ut som att jag hade en till unge där inne. Snäll far man har.. eller inte...
 
Så nu hoppas jag på att detta ska funka.. och gör det inte det så får jag väl gå och gräva ner mig nånstans och helt enkelt ge upp det där med strand och bikini.. får börja med säckiga kläder.. vill inte att folk ska tro man går med en bäbis i magen när det är flera månader sen förlossningen. Så de så! :(
 
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0