SPännande!

Ja idag är det dags för besök på BVC! Jag misstänker 6 månaderskontroll eftersom det är ett läkarbesök och så nära hennes 6 månaders-dag. Men vi får se! Kan ju bara vara allmänt också, och isåfall så får vi väl en ny tid om några veckor på 6 månaderskontroll. Men det ska bli kul att se hur mycket hon har vuxit dessa två månader :) Är hon verkligen så lång som alla tycker? hehe
 
Annars är det ganska lugnt denna vecka. Har varit en sväng på barnens hus för att hitta en trappgrind, dock hade dom ingen i våran storlek.. har vi en konstig trapp eller?... tycker dom borde ha spänngrindar men det hade dom inte.. så hittar vi ingen så får vi väl bygga en egen!
Hon rullade ju runt för första gången i veckan så snart kanske hon kommer på att hon kan ta sig runt på det sättet! Dags att börja tänka på att babyproofa lägenheten haha :)
 
Sen ska familjen ner till Jönis för besök hos Jäsen med familj.. dom åker på lördag. Så jag har skickat med en önskelista på IKEA hehe. Hittade bland annat en pekbok som jag ville ha :) Dags att börja stimulera!
Hade varit skoj att hälsa på där nere men med Joline känner jag att det får bli nästa sommar :)
Dom skulle ju komma upp till namngivelsen och så.. så vi hinner ju träffa dom ändå! Men man kan ju alltid be Denise filma lillknytet lite grand så får man se lite mer än bara bilder :)
 
Nu är det bara ca 2 månader kvar tills jag börjar jobba igen! Ska bli kul! Speciellt med tanke på den kommande flytten till nya lokaler :) Kommer nog sakna lilltjoppa dock :/ Kommer säkert missa en massa första grejer... Men jag hoppas ändå att hennes första ord kommer vara mamma :D hehe
 
Helt sjukt vad stor hon har blivit. Skrattar och är glad mest hela tiden, bara grinig när hon är trött eller hungrig. Annars har vi så kul när vi ligger på filten och leker :) Det här med sittandet går bara bättre och bättre! Snart kan hon nog sitta utan stöd :) Då blir det att rejsa runt i gåstolen hehe!
 
Nä, ska nog ta och läsa lite VK nu :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0