Småtossingar...

Idag vill bäbis trycka ut sina småtossingar i sidan på mig... Man kan ju alltid hoppas på att det är någon slags förberedelse om att ta spjärn och använda benkraft för att komma ut.. gärna inom de närmaste dagarna :P
 
Får se vad dagen bjuder på idag... Har ätit frulle, sett ett avsnitt Pretty little liars, läst VK... har kommit fram till att läsa tidning på nätet är inte ens hälften så kul som att läsa i en riktig tidning... vilket dom troligtvis gör just nu på jobbet.. :/ Jag saknar jobbet.. saknar människor....
Men jag ska iaf ut på utflykt idag! Har tid på MVC för bäbischeck! Då får vi se hur mycket jag har ökat i vikt denna vecka haha. Efter det tänkte jag fara en sväng och handla mat. Skinkan är slut... även mjölken.. igen... Konstigt det här med mjölken, vart tar den vägen egentligen? :P
Ska nog köpa mig lite frukt också! Det är mumsigt och underskattat! Kanske köpa lite ananas? Har nu fått höra från 2 olika håll att det är en superbra färdknäpp :P haha Det tyckte jag var ganska lustigt! Måste kolla upp lite fler färdknäppar :P Vill ju som sagt ogärna gå över tiden och jag tycker ju inte om ananas, men det kasnke finns någe annat roligt? :P hehe
 
Nä... lite forskning på det. Återkommer säkert senare idag med uppdate från barnmorskan :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0