Sista januari

Ja, det blir nog ingen bäbis i januari hörreni........ Som jag sagt tidigare, det blir ett februaribarn.
 
Var på banken idag och fixa till lånen... hörde oss för om sparande till lille plutt och fick dessutom lite info om deras olika försäkringar. Man måste ju börja kolla hur man ska försäkra ungen hehe. Måste nog koll aupp vad jag själv har för försäkringar också.. försäkringssbolaget brukar bara ringa ibland och påminna mig om att jag har försäkringar hos dom som mor och far betalar tills jag fyller 26... så nästa år måste jag ju börja vara insatt haha!
 
Har haft lite ont i ryggen sista dagarna... inget jag tar seriöst eftersom det känns som att det är fel sorts smärta.. dessutom så är det ju ganska högt upp ibland, typ där bh-banden sitter.. jag vet ju inte så mycker om barnafödande, men nåt säger mig att det är mer i svankregionerna man ska ha ont... Så jag tror mest att jag ahr ont för att jag sitter i denna stol... eller ligger konstigt...
Kunde verkligen inte ligga bekvämt igårkväll. Var tvugnen att lägga mig i gästsängen. Den är såååå mycket skönare :) Så jag somnade där och fick faktiskt sova i 4 timmar innan jag vaknade för pissepaus, och efter det gick jag in och sov i våran säng igen. Det är faktiskt tur att man har lite olika alternativ att välja på :P Soffan är ju också otroligt bekväm ibland :P Allt beror på hur ungen ligger för tillfället.
Gästsängen är bäst eftersom den är mjukast :) Då sjunker fetröven och fetmagen ner och ryggen blir rak.. till skillnad från vår säng som känns stenhård ibland :P
Ser fram emot att kunna ligga och sova på mage igen, saknar känslan att kunna ligga raklång och bara sträcka ut sig så långt det går över hela sängen :D
 
Nä, nu tycker jag att dessa sammandragningar kan börja göra ont! Less på att dom är helt smärtfria...
Konstigt egentligen att man sitter och hoppas på att man ska få pain så in i håvete, jag brukar bli jätteglad på kvällarna när det börjar göra lite småont i ryggen.. men icket... bara vanligt ryggont. Suck....
Känner att jag blir lite tjatig när jag bara skriver att det suger att sitta och vänta.. Men det får ni ta! För det är drygt som fan!
Nä.. nu ska vi ta det lugnt och sjunga lite för bäbis.. spelar låtarna som jag  har bränt ut på BB-skivan :P hehe! Då kanske den blir peppad på att komma ut! :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0