PS!!

Jasmine upplyste mig om att jag har ju glömt 2 viktiga frågor i lilla bettinglistan! Jag har nu lagt till dom i inlägget, det handlar om längd och förlossningsdatum :) Så kom ihåg dom när ni gissar :)
 
1. Blir det pojke eller flicka?
2. Väger den över eller under 3,5 kg (eller helt enkelt en jämn 3,5a)?
3. Har den hår eller inte?
4. Blond eller brunett?
5. Ljusblå eller mörkblå ögon?
6. 10 fingrar och 10 tår... eller fler?
7. Tar förlossningen 5h, 10h, 15h, 20h, 24h, eller tror du vi knäcker dygnsgränsen?
8. Kommer Eric att svimma?
9. Kommer jag att be om att få åka hem mitt i hela processen?
10. Hur lång kommer den vara?
11. Kommer den för tidigt eller för sent? eller prickar vi av beräknat datum (27/1)?
12. Slutligen.... Kommer alien vara supersöt eller faktiskt se ut som en alien (hehe)?
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0