Muu...

Ja.. och idag då? Jag har kommit påatt jag kan ju faktiskt måla klart min alientavla :P haha! Har ju helt glömt bort den! Ställde undan den för att första lagret skulle torka, och det har det ju gjort nu eftersom det är flera månader sen jag började haha :P Och om jag har tur så blir den fin, och då kan man ju faktiskt hänga upp den. Annars blir det som med de andra tavlorna... ner i förrådet för att gömmas :P haha! Lite halvt fascinerande att jag bara är nöjd med 3 tavlor som jag har målat under min "karriär"... ligger typ 10 stycken undanstoppade haha! Kanske betyder det nånting?....haha!
 
Nä... vet inte riktigt vad mer jag ska skriva... blev ju som sagt en hel del igår....
Ska försöka övertala Eric att vi ska fara och klaga på dom på babyproffsen sen. Icke kompetent personal verkar det ju som att dom har där! Blir något irriterad när folk håller på sådär....
Och nu måste vi sätta fast plattan igen..bara för at vi tog loss den för att kolla vad det var för en egentligen. Bälten.. suck. även om försäljaren vill tro att det är samma sak som isofixfästen så är det INTE det! Nog för att stolen fortfarande är lika bra, men det är förjävligt att man inte får det man beställer. Hur svårt ska det vara?
Jag blev djupt deprimerad igår när vi upptäckte det....
 
Kissekatt har fått vara ute en sväng idag.. samma som igår. Men det verkar som att dom tycker mer om tanken på att gå ut än på att faktiskt vara ute.... Dom springer ju in hela tiden, och tittar på mig som att det är självklart att jag måste följa med.. Dom små hararna! :P Nu är det fullt ös medvetslös som gäller.. Springer omkring och jagar varandra i lägenheten. Det är alltid roligt när båda är med på det. Istället för när storis jagar en förskräckt lillis upp på garderoben och hon vägrar komma ner på några timmar. Inte alls lika skoj....
Ska bli spännande att se hur dom reagerar på bäbisen sen... Rädda eller nyfikna? Eller både och?... Tänk om dom blir agressiva.... Hoppas inte det, för då har vi ett problem..:/
 
Nä... nu tror jag det är dags att lägga ner... kanske se lite mer Vänner... Har precis kommit in på säsong 4... Fort går det! Tur jag har fler serier att se om jag går över tiden..
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0