Muppp

Jaha.. 3e inlägget för idag.. ett tecken på extrem uttråkning! Sitter och funderar på vad mer jag kan göra idag... Har precis fikat.. slurpar i mig en kopp te för tillfället.. och Vänner är fortfarande på :P
 
Men jag tänkte att jag kanske ska ta mig ut på en liten promenad senare.. typ när Eric kommer hem :P Tydligen kan promenader hjälpa till att fixera bäbis, om det jag läser stämmer :P Har också läst att det kan hjälpa förlossningen att komma igång. Hade dock inte tänkt mig några längre maraton, hehe!
Men barnmorskan säger att den inte är helt fixerad än.. och att den kasnke inte gör det förrän förlossningen sätter igång heller... Inte så konstigt att det känns som att fötterna är i halsgropen på mig ibland :P
Men om jag går omkring och skruvar på mig så kanske den vill åka ner ordentligt :)
 
Jaha.. sen då.. jo, jag köpte ju faktiskt en ananas, om jag nu inte skrev det i ett tidigare inlägg..... tänkte att jag kunde käka den i helgen och se om jag kan trycka i mig den utan att spy haha :P
Annars är det lite olika när man läser om sätt att få igång förlossningen på.. Var inne på en sida där en barnmorska sa att allt var myter och inget var bevisat, bara några få saker som möjligtvis kunde ha en liiiten påverkan.
En annan sida med sk kunniga människor förklarade i detalj om allt som fungerade! Alltså rena motsatsen till vad den innan hade sagt haha!
Som sagt, dubbla budskap! Men vi får väl se vad ananasen ger för effekt :P haha, måste ju som sagt kunna få i mig den för att det ska ha minsta lilla chans att fungera också :P
 
Nä... nu kanske jag ska läsa lite i barnboken igen....
 
Tjingeling!


Kommentarer
faster sandra

Underbart med flera inlägg det gillar jag som också är hemmasittare dock med ett barn utanför magen ;) kanon kör hårt med annanasen så kommer barnet fixeras helt :D en myt med tankens kraft kan fixa fram en bäbis på 0tid ;)

2013-01-23 @ 17:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0