Maraton!

Japp, jag fortsätter med mitt förhäxad-maraton! Ligger nermyst i sängen och har precis kommit in på säsong 8 :) Kanske ska ta och koka mig en kopp te :)
 
Fint väder ute idag, härligt att kylan har kommit tillbaka! Diggade verkligen inte att det blev slask där ett tag, det är ju bara januari för guds skull!
Eric är ute och kör lite skoter idag, det gäller att han passar på innan alien anländer! För då blir det inge mer, nahahahah! nä, så elak ska jag inte vara :P
 
Nä, jag ska riktigt njuta av denna sista helg av ledighet. Börjar jobba på måndag, blir dock lugnt då jag bara kommer sitta på kontoret och pilla på med pappersarbete :P Med andra ord, ingen köksstress :P Bara inte ryggen bryter ihop av att sitta i stolen hela dagen, fast just den kontorsstolen är faktiskt väldigt bekväm haha :)
Sen har jag ju lite komp och lite flex att nyttja om det skulle behövas! Känner att detta blir kanoners!
Och då kör vi på tills det ploppar! hehe, eller åt minstone fram till den 18e :) Då går jag på mammaledighet... känns väldigt nära just nu måste jag erkänna! 3 små veckor :P
 
Oj..  3 veckor... Blev plötsligt lite stressad! Lilla sovkorgen är inte klar.... måste nog börja sy fast tyget snart..
Sen ska vi nog sätta fast bilbarnstolen i helgen. Och sen måste vi fortsätta sökandet efter en liten skitbil :P Hittills har vi bara hittat sånna som nästan duger :P Men vad kan man begära för 10000? hehe!
Nä, kanske kika en stund på blocket om det har kommit några nya :) Och sen ska jag göra den där tekoppen som känns så lockande :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0