Less...

Nä, nu vill jag att ungen ska komma ut! Har bara varit tråkigt att vara hemma i veckan! Lite halvt deprimerad att jag inte har någon att prata med... visst... man kan ringa och prata med folk.. men det är lite svårt att fylla ut en hel dag med telefonpratande..  ett par timmar går bra.. men sen får folk fullt upp :P Känner ju ej så jättemånga, och majoriteten av som jobbar på dagarna :P Svårt det där hehe!
Blir även väldigt ledsen när Eric inte har tid att prata.. Jag skulle ju faktiskt vara nöjd om man bara kunde ha telefonen i örat.. utan att prata :P Då känns det som att man har sällskap ändå haha :)
 
Sen undrar jag om inte bäbis har fixerat sig nu.... Har precis kommit tillbaka från min 4e pissepaus på typ en halvtimme.. plus att det inte tar emot lika mycket i bröstkorgen att sitta :P Man kan ju alltid hoppas iaf! Eller så är det bara i min fantasi och alien är inte alls fixerad.. :/
Det värsta är att jag är typ kissnödig igen... längtar tills man slipper vara kissnödig hela tiden!
 
Imorgon är det Öppet stadshus också. Känns lite konstigt att jag inte jobbar... Brukar ju alltid jobba på öppet hus :P Men icket i år.... Däremot kanske jag far dit och tar mig en bulle :) Mumsigt :)
 
Men nu kan jag iaf meddela att BB-väskan är färdigpackad. Den har varit packad länge men allt har lixom bara varit nerslängt :P Nu är allt fint vikt och prydligt packat hehe!
 
Tjoho! Nu kom Eric hem! :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0