Last day....

Vi börjar med lite mer gissningar :P
 
Martinas gissning:

1 det blir en tjej
2 den väger över 3.5. Du får trycka hårt!
3 pyttelite fjun
4 brunett
5 ljusblå
6 10 av varje:)
7 den har nog inte bråttom så minst 15 h!
8 nej han kommer gråta för du kommer mosa hans hand eller ge han en smäll på käften!
9 du kommer skrika ungjävel!!! Och trycka hårdare:)
10 50 cm
11 den kommer 6/2
12 kommer vara knubbig och super söt!
 
 
 

 
 
 
 
 
faster sandra och tobias:
 
1. Flicka
2. Under 3.5 ca (3430)
3. Lite hår
4. Brunett
5. Ljusblå som går över till mörkblå med tiden
6 10 fingrar och 10 tår
7. 4.5 h från att ni har blivit inskriven på förlossningen.
8 nej han kommer inte svimma. Han kommer nog känna sig bitvis "hjälplös"
9. nej du kommer inte be om att få åka hem
10. 52 cm lång
11. Úppskattat datum 29/1
12. alla barn är fina, men inte när dom just kommit ut. Klart bäbisen kommer att vara supersöt, för ni är ju söta ;)
 
 
Jag kan inte undvika att se att typ ingen tror på en megakaluffs till hår :P haha! Detta blir spännande!
 
-
 
För övrigt kan jag meddela att min sista arbetsdag nu är gjord! Känns lite sorgligt att jag inte kommer få vara på jobbet på åt minstone 7 månader..:/ Men å andra sidan så kommer jag ju ha ett eget litet jobb här hemma haha! Mest tråkigt är det att jag nu ska gå hemma och vara uttråkad, och troligtvis så less och tung och otymplig så jag inte kommer orka ställa mig upp ens. Hoppas jag inte går för mycket över tiden... blä om jag måste bli igångsatt!
Men jag ska ta allas råd och inte försöka göra för mycket nu den sista tiden, utan riktigt ta vara på den sk korta tiden som är kvar innan förlossningen. Bara slappna av och vila och samla kraft! Barnmorskan min ordinerade till och med vila hehe, allt för att göra det lite lättare för mig att bara göra ingenting. Tror hennes exakta ord var dessa: "Det är ju lättare att ta det lugnt om man ordinerar vila" haha :P
Nä, men det ska nog gå bra! Jag kan ligga i sängen och se på Vänner och dricka te och äta mat haha :) Ska bli intressant att se hur långt jag komme rkomma på Vänner under denna tid.. jag började se säsong 1 nu i veckan och har väl ca hälften kvar på den.. sen är det ju bara 9 säsonger kvar haha :P
 
Nä... Tror faktiskt jag ska förflytta mig från denna dumma stol nu :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0