ingenting händer..!!

..eller fötter... hahahahah!
 
Däremot är jag om möjligt ännu mer kissnödig! Har säkert varit på toa 10 gånger senaste timmen! Jobbigt som fan att kliva upp ur sängen hela tiden! :P
Men annars så är det inget som pekar på att det börjar närma sig.. imorgon är sista januaridagen.. Jag har ju sagt att det kommer bli ett februaribarn!...........
Börjar bli lite smått irriterad på att det inte finns några signs alls! Kissnödig har man ju varit hela tiden! Även om det är mer nu på slutet så är det inget riktigt tecken.. :(
Jag vill ha riktiga tecken!!
 
Nä.... trååkigt.... ska fortsätta deppa nu....
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0