Gäääsp!

Tröttheten fortsätter! Sov över 12 timmar inatt.. det är ungefär som den första halvan av preggotiden! Och dessutom så kräktes jag igår morse! Lustigt.. av alla som var dyng dyng på nyår så blev det jag som mådde illa dagen efter haha!
 
Som tur är så verkar det ha varit en engångsgrej med det plötsliga illamåendet! Har inte känt av nåt efteråt iaf :) Är som sagt bara trött... Vi hade tänkt fara och shoppa idag, men det blir nog inget av :/
Skulle hitta en byrå.. några lådor att ha under sängen.... lite blöjor m.m... Men jag tror vi får ta det en annan dag.. Har legat och vilat framför tvn sen jag vaknade men jag orkar ändå ingenting... sitter med en mumsig kopp te för tillfället och ser på förhäxad :) Att man aldrig lessnar på den serien hehe!
 
Nä, jag tror att jag kanske håller på att bli sjuk... eller så är jag sjuk redan nu fast utan feber... nyser, snörvlar och hostar lite smått. Eric är typ likadan, lite halvslö sådär!
 
Och lilla bäbis som bara knuffas och skuffas där inne, den har det nog lite trångt just nu! Stackarn... ochstackars mig som blir sparkad hela tiden.. suck :P haha! Men nu är det ju bara 3 ½ vecka kvar till beräknad förlossning. Hoppas jag slipper gå allt för långt över tiden... nån vecka är väl okej men inte allt för många.... :P
 
Nä.. om man skulle ta och bädda ner sig under täcket en stund...
 
Tjingeling!
 
 


Kommentarer
jasmine

Mys med lillen! :)

2013-01-03 @ 13:36:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0