Fikus Ford!

Haha!
 
Nä.. skämt och sido.. Vi har nu köpt vår andra bil! Blev en Ford Mondeo, och inte en Fikus Ford :P
 
 
Så ser den ut! Hyffsat bra bil för en billig peng :) Denna kommer vi nu ha tills det är okej att börja cykla.. kanske slutet på april, början på maj nån gång!
Det blir nog bra tror jag! Och skulle det dyka upp något dolt fel på den så gör ju inte det så mycket då det är en liten skotisbil :P hehe
Blir nog mest Eric som får köra den, själv kör jag stenhårt på V70n hehe! Var skönt att vi hittade en bil innan ledigheten är slut, så slipper jag ta bussen med dess osköna säten! :P
 
Nä.. sen har vi också shoppat dom sista bäbisgrejerna idag... nu kan alien tex bada tryggt i badkaret men en liten liggstolgrej.. vet itne riktigt vad det heter men man har dom i badet iaf, för att typ slippa få kramp i armarna av att hålla i lillen :) Fanns dock väldigt stygga färger kvar... ljusrosa, lite mörkare rosa och orange.. det fick bli en orange. Rosa går jag inte med på! :P
Vi köpte också en byrå till alien.. att ha dom små kläderna i.. plus att ha sängkläder m.m i. Jag hade tänkt sätta ihop den ikväll.. men då står det att man måste ha en borrmaskin och massa annan skit så jag känner att jag ger upp den tanken.. jag vet knappt hur man handskas med en borrmaskin... bäst att vänta tills Eric kan hjälpa...! Vilket får bli imorgonbitti, ingen sovmorgon här inte! Dags att vända på dygnet :)
 
Nä... Ska renskriva mina försökringskassan-fusklappar nu.. så slipper man hålla reda på nå små papperslappar :P
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Det är ju tur man kan få lite hjälp nu när det är min tur att börja fylla i sånna där! :S

2013-01-05 @ 21:02:32
faster sandra

Inte illa, den såg ju faktiskt helt okej ut. Självklart ska du gli runt med volvon när lillen/lillan följer med :D

2013-01-06 @ 20:20:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0