!

Kom igen bäbis, kom igen!
Dags att börja visa att du ska komma ut nu! Imorgon är det den 27e!!
Nä... tror inte den vill......... kommer sitta här som en tjockis i flera veckor till, tills man blir tvungen att sätta igång mig.. Det skulle inte alls vara kul.... deprimerande..
Käkade ju faktiskt ananas igår.. fick i mig en halv, sen blev det för äckligt så jag tror jag ger upp det där. Men idag blir det iaf en "lång promenad" då vi ska ut i ljuset och shoppa med mera...
Tror faktiskt fortfarande att den har fixerat sig, än så länge har den iaf inte åkt upp i halsgropen igen :P Nog för att det inte är nån garanti för att det är dags, tydligen är det ju mer vanligt att dom fixerar sig i typ v36 när det är första barnet. Vilket var ett tag sen...
Men hur som helst så är det ju ett litet steg närmare iaf :P
 
Ganska mycket planerat för idag. Jag och Eric ska ut på shoppingrunda.. vi ska köpa virke så vi kan bygga en litenhyllanordning till badrummet, bara en lång träbit egentligen, som vi sen ska såga och skruva ihop till en grejsimojs, jag kan säkert lägga upp bild sen.. lite svårt att förklara..
Eric ville också in en sväng på dessman, kolla om det finns något roligt att köpa för presentkortet han fick i julklapp :P och medan han är där kanske jag kan hoppa in på H&M och spana :)
Sen blir det Subway till lunch! Såg Vänner igår (ovanligt..) och det var avsnittet när Phoebe är gravid och ska göra en macka med väldigt gott kött på.. pastrami, kalkon m.m. och Joey sitter brevid och blir läskad :P Efter det blev jag sugen på en macka med kött på haha! Så jag övertalade Eric att det var dags för en Subway Melt idag :) Det var inte så jättesvårt att övertala han faktiskt... han är nog också ganska sugen på mumsmat han också :D
Sen far vi nog förbi på jobbet en sväng kanske, det är ju som sagt Öppet Stadshus idag och därför är det gratis fika:D Så en bulle skulle ju inte sitta fel hehe! Sen kanske man faktiskt kan titta lite vad som händer i kommunen, tex hur det går med IKEA planerna, det är intressant :) Och vad som planeras inom barnomsorgen, det känns som att det kan bli aktuellt att veta grejer om hur dagis fungerar om ett år eller så.......... Jag har ju faktiskt aldrig varit besökare på Öppet hus.. Bara jobbat varje år, men inte nu! Tack vare lilla bäbis påstådda ankomst imorgon :P
Efter det åker vi och snabbhandlar... mjölken är slut... och även lite mer saker :P Ska bland annat köpa en diskborste.. som jag gjorde när jag var på ICA här om dagen.. men inte fan kan jag hitta den nu.. den måste ha ramlat ur påsen nån gång.. kanske ligger den i skuffen? Det måste jag kolla......
Men efter det blir det nog att fara hem... och faktiskt bygga ihop den där hyllan :P Så får man det klart och kan slippa bry sig om det.. sen ska vi nog hänga upp mobilen idag också, bäbis måste ju få något fint att titta på också :P
Sen blir det middag i vanlig ordning.. kasnke ska ta fram lite kyckling eller nåt ur frysen....
Och sen ikväll blir det bio med lillasyster! Ska äntligen gå och se Hobbit! Tänkte det var bra att passa på innan alien kommer, för jag tror inte jag kommer vara så sugen på bio efteråt.. eller ens ha möjlighet.. Jag hoppas bara att jag lyckas hålla mig från att bli kissnödig under filmen.. Den är ju ändå 3 timmar lång! Tur att platserna  inte är mitt i salongen så man kan sneeka ut nästan obemärkt om det skulle behövas :P
När filmen är slut och man sen kommer hem så blir det nog sängen på en gång... Finns ju faktiskt gränser för hur mycket man orkar med på en dag haha!
 
Så, då vet ni vad jag gör idag... nu är kloickan snart 9, vilket betyder att det är helt okej att börja väcka Eric, han gick faktiskt och la sig ganska tidigt igår också, stackarn som måste umgås med mig... jag försöker säga att han måste ju hitta på någonting med folk! Snart är det ju lite mindre möjlighet till sånt... men han envisas med att hålla bittertanten sällskap.. Aja, jag får väl bara vara tyst och tacksam. Inte alla karlar som är så snäll med sina kärringar! :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0