En apaaaa som liknar dig!

haha har fastnat för Darins apalåt :P hehe Den poppar ur högtalarn just nu :P
 
Jag har tagit lite bilder på magen i veckan! Dom är från i torsdags (v37+4)
 
 
Eric han lär sig aldrig att ta ett foto på mig där jag ser normal ut.. och är utan min dubbelhaka........ Därför lägger jag upp en bild där jag fulsmilar istället :) haha
 
 
Här har jag en sammandragning....
 
 
 
Här har jag inte en sammandragning.. :P
Vet inte om ni ser skillnaden men, jag tycker det är ganska kul när magen blir som en bergstopp haha :P
 
Ja... som sagt så är jag nog ganska stor nu.. även om jag inte riktigt tror det själv.. jag ser ju inte så mycket av mig själv :P Men när jag har tittat på dom senaste magbilderna och dessutom bilderna från nyår... ojoj.. inte liten mage! Det är nog en storklump på 5 kg ska ni se haha!
 
Nu har jag säkert gått upp 12 kg, om inte mer! sist jag vägdes var det ju ca 11kg's uppgång. Har nästa tid hos MVC på onsdag, så då får vi se hehe :P
 
Men sen har jag ju fler bilder också.. Vi har ju den lilla korgen som varit i släkten i måååånga år... knäppt att tänka att man själv legat i den.. Jag har iaf idag (med hjälp av min mor) sytt fast det söta tyget med rosa och blå blommor! gulligt värre! Den är nu också färdigbäddad och redo för aliens ankomst!
 
 
 
Ganska så söt ändå va?
 
 
 
Och nu är den placerad brevid sängen :) Passade utmärkt där hehe :)
Känner mig ganska nöjd med mitt hantverk! Sufletten måste bara stöttas upp lite grand, den är lite slapp :P
....notera också vattensprutan på sängen... den finns till för att uppfostra kissekatt till att inte vara i korgen! Dom har sina små söta ögon fästa på den, men icket säger vi! Om dom hoppar upp i den så blir det däng! :P
 
Nä... imorgon är det fulla 38 veckor... med andra ord 2 veckor kvar. Sug på den ni! Dags för lite betting!
 
1. Blir det pojke eller flicka?
2. Väger den över eller under 3,5 kg (eller helt enkelt en jämn 3,5a)?
3. Har den hår eller inte?
4. Blond eller brunett?
5. Ljusblå eller mörkblå ögon?
6. 10 fingrar och 10 tår... eller fler?
7. Tar förlossningen 5h, 10h, 15h, 20h, 24h, eller tror du vi knäcker dygnsgränsen?
8. Kommer Eric att svimma?
9. Kommer jag att be om att få åka hem mitt i hela processen?
10. Hur lång kommer den vara?
11. Kommer den för tidigt eller för sent? eller prickar vi av beräknat datum (27/1)?
12. Slutligen.... Kommer alien vara supersöt eller faktiskt se ut som en alien (hehe)?
 
 
Sååå, kommentera gärna vad ni tror så ser vi vem som tar hem skiten! :P
 
Tjingeling!
 


Kommentarer
Bettan

Pojke, 3.6kg, hår ja, blond, ljusblå, 10 av allt, 8timmar, inte svimma men gråta, nej du kommer be om att dom ska stoppa in den (alien) igen när den fastnat halvvägs, den kommer givetvis vara supersöt (åtminstone i dina ögon)

Och den viktigaste bettingpunkten: du går över tre dagar, hen föds alltså den 30/1

2013-01-12 @ 20:02:51
URL: http://elisabethlundell.blogg.se
jasmine

1: Pojke!!
2: 3463 g
3: Bara småfjun
4: Brunett annars har brevbäraren varit framme!
5: Mörkblå som sen går över i ljusblå
6: Hoppas på 10 av varje
7: 4,5 h
8: Kan fasen hända! ;) Näe han kommer vara med hela vägen!
9: Nej! Du kommer kräva mer smärtlindring annars anmäler du dom! :P
10: Super söt! Det ligger väl i släkten! Hallå?!

Ps Vilken mage du har nu! Tjockis! :P

2013-01-13 @ 11:47:28
jasmine

11: 2/3 kommer lillen
12: 49 cm lång

2013-01-13 @ 11:59:27
Susanne och Martin

1. Det blir en tjej.
2. Hon väger över 3,5 kg
3. Klart hon har hår
4. Skulle tippa på brunett
5. Ljusblå ögon
6. 10 fingrar och 10 tår
7. Förlossningen tar 15h
8. Bäst att Eric får ta ett glas juice innan det sätter igång :P
9. Du kommer att klara det galant!!
10. 51 cm
11. För sent, 5/2?
12. Supersöt såklart

2013-01-14 @ 22:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0