Drömmar....

Nu börjar det spåra lite grand känner jag... Inatt så tävlade jag mot Jäsen i en hinderbana, inte allt för olik den i gladiatorerna. Jäsen ville dock hellre äta massa olika köttbitar än att tävla klart... Helt uppgiven gick jag "på stan" med min mor och Barney från How I met your mother, där Barney stannade till i en affär och började trolla bort skjortor, för att sedan trolla fram dom igen :P

Tidigare i veckan så drömde jag även en mardröm.. Jag var instängd i nån sorts grotta där jag helt plötsligt började äta slamsor från människor! Vaknade extremt äcklad och lite smått uppskakad!

Ja.... vi får se vad min hjärna hittar på för resten av mina nätter i detta liv... Måste ändå medge att det är ju faktiskt roligare att jag alltid kommer ihåg mina drömmar, nästan alltid iaf..
Finns ju dom som aldrig kommer ihåg sina drömmar... stackars människor!
När man inte drömmer mardrömmar så brukar det ju faktiskt vara ganska komiskt :)

Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

HAHAHA!! Köttbitar?! Tror nog att i verkligheten hade spöat skiten ur dig! ;)

2013-01-05 @ 21:03:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0