Snark...

Idag har varit en sovdag... efter mitt senaste inlägg satt jag mig och såg lite vänner, är nu på mitten av säsong 9, trött och lat... sörplade i mig mitt te och mina apelsiner.. tog en smörgås vid halv 3.. 45 minuter senare kom Eric hem och då somnade vi båda två.. vaknade när Jäsen ringde vid 5 tiden, trött som få! Jag tänkte göra middag i form av oxfilégryta med rödvin och kantareller.. men jag blev bara helt slut och deprimerad så jag orkade inte laga mat... Eric fick göra makaroner och köttbullar... medan han gjorde det låg jag och tyckte synd om mig själv i sängen.. :(
Är verkligen less på att va gravid nu... vill inte mer! Vad är det för fel på ungen som inte vill komma ut?!
Det enda jag är glad över nu för tiden är vetskapen om att den senast kommer nästa vecka, troligtvis måndag eller tisdag typ.. Men enda anledningen till att man vet det är ju för att då blir det igångsättning.. Har den inte kommit inna fredag så ska vi ju som få en tid.. och jag antar att dom inte tar det på helgen, så därför blir det nog i början på nästa vecka då jag har gått mer än 14 dagar över tiden.... Så då vet ni ju det iaf..
Hoppas jag har en bättre dag imorgon.. den här dagen sög... gonatt!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0