Muuuu

säger kon....
 
Ingen bäbis än... och nu blev jag jättetrött!
Har varit ute på promenad. Jag har hört att det kan få lilleplutt att komma igång, så jag hoppas på det bästa nu! Jag och Eric tog oss en sväng iaf! Gick in på Café Victoria och tog lite lunch, mycket god skagenbaguette! Sen gick vi in på Boom... ska dom lägga ner eller?... det kändes väldigt tomt där inne....:/
Sen kilade vi vidare in på klädhuset.. Har aldrig varit där inne faktiskt, sen gick jag aldrig till damkläderna ens.. tänkte att jag kanju ändå inte ha normala kläder.. och troligtvis inte på ett låååångt tag.... Men vi gick omkring på herravdelningen och letade lite till Eric. Efter ett tag hittde han ett par byxor, så det var ju kul för han iaf! Själv fick jag bara ont i ryggen av att gå omkring där inne.. och inte på ett bra sätt heller.
Efter det hade jag tänkt att vi skulle kika på lite specialfoder för steriliserade kissar inne på djurmagasinet, men jag gav upp det när ryggen painade.. Så efter det gick vi hem igen.. det gick ganska sakta... Eric tycker nog inte om att gå på promenader med mig.. jag brukar behöva säga till han att sakta ner i vanliga fall.. det är ingenting jämfört med nu.... oj vad seg han måste tycka att jag är!
 
Men nu sitter jag parkerad i soffan iaf.. Orkar inte riktigt ta mig upp härifrån.. inte ens för att he igång tvn.. dosan är alldeles för långt bort!
Tycker att alien kan komma nu....
Skulle vara fantastikt skoj om den kom på söndag.. för då fyller lillsyrran år.. och hon skulle nog bli arg då haha! på riktigt dessutom :P
Men nä,, jag orkar inte vänta till söndag.. KOM NU DÅ UNGE!!
Tragiskt nog så lär jag ju behöva bli igångsatt.... vill inte det ju..... det är för långt kvar!!
 
Nä... Ska försöka orka få tag i min tekopp som står på bordet och kanske förflytta mig till datarummet för att få sällskap av Eric.....
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0