Kontrollen

Ja, undersökningen idag gick bara bra. Bäbis mådde kanoners inne i magen! Och det var minst sagt roligt att se hur mycket sammandragningar man har :P Jävlar vad det åkte upp och ner hehe :P
Ultraljudet avslöjade att det inte är så jättemycket fostervatten kvar.. men jag ligger fortfarande över gränsen för att bli igångsatt så ingen panik än så länge :P hehe! Det är väl kanske vanligt att vattenmängden minskar när det börjar närma sig.. Jag har nog läckt utan att jag har vetat om det.. konstigt konstigt.. :P Bäbis vinkade iaf under ultraljudet hehe, såg kul ut! och den började även gapa en del :P Dock såg vi inget kön (vi frågade inte heller) så då blir vi överaskade när den kommer!
Och om bäbis nu inte har kommit innan måndag så ska vi dit igen för en till kontroll! Man kollar tydligen var tredje dag när man har gått över.. Så då blir det samma procedur! Och har det inte kommit någon bäbis innan torsdag så blir jag igångsatt då, hejja, alla hjärtans dag... Om det då inte händer någe drastiskt som att allt vatten är borta på måndag.. då sätter dom igång mig då istället :P Eller om den kommer av sig själv förstås :)
Jag hoppas den är på G nu... Har faktiskt känt förvärkar idag så man kan ju hoppas att det vill dra igång snart! Sen vet man ju folk som haft förvärkar i flera veckor.. Men jag är ju som på sluttampen så jag hoppas det betyder att den är på väg :)

Nä.. nu ska jag burra ner mig framför vänner.. Har några avsnitt kvar på säsong 10.. och sen är det slut.. Eric ska komma och joina när han har fixat klart i köket. Då kanske jag ska be han om en massage, kändes som att det skulle va skönt :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0