haha

Personalproblemen på jobbet bara fortsätter. Det är så sorgligt att det blir komiskt... suck :P
Pga detta så hoppar jag in på ett kort möte i eftermiddag. Den var ju kul haha! Men det är ju inte precis som att jag har något annat för mig, tragiskt nog..... Men jag får ju träffa lite kollegor efter mötet iaf, och det är ju alltid kul :P Tänkte att jag kunde ju ta en fika med dom :) Mötet va rinte så långt.. bara 1 ½ timme så :)
Sen blir det att shoppa mat inför imorgon.. Eric har önskat potatisgratäng med kött och madeirasås hehe! Så köttklumpen ligger på tining i mikron.. för ställer man den på bänken så är kissekatt där och snor den, dom små jävlarna! Ska se om man kan göra någon god grönsaksgrej också.. oh! Kanske coleslaw :D hehe om jag ändå ska på jobbet idag så kanske dom har lite strimlad kål och morot jag kan sno nahahah! Planerna frodas!
 
Nä.. jag ska ta och göra mig lite lunch och skriva inköpslista!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0