fulla 41

Ja.. Nu är jag en vecka över tiden och det är inte alls kul! Imorgon går jag in i vecka 42... INTE OKEJ!
Nä.. Inte verkar det var apå G idag heller... Då blir ju lillsyrran glad iaf, haha!
Vi ska ju till Sävar idag för att fira henne på 19-års dagen, det blir fika och middag! Då slipper man laga mat själv, det är ju nice! Det negativa är att man måste vara i Sävar typ hela dagen.. från kl 13 till typ ikväll efter middagen.... lååång tid att vara social och snäll. Jag vill egentligen bara vara arg och stänga in mig på mitt rum nu för tiden :P Såååå.. det blir ett grattis till Denise... men inget grattis till bäbis, för idag blir tydligen inte dens födelsedag...:(
 
Till roligare samtalsämnen! Mello igår som sagt! Sussi och Mia var förbi och såg med mig, kul! Alltid trevligt med sällskap på kvällskvisten :) hehe!
Måste ju säga att bidragen inte alls var nåt att hänga i julgranen.. Vissa var löjliga.. vissa var tråkiga... vissa var bara i största allmänhet sämst.... ! Förstår inte hur sånna bidrag kan väljas ut att få vara med och tävla. Det var ju typ mellanakterna som var bäst haha! helkul! Sen var ju SVT sämst på att hålla koll på tekniken, blev ju fler än 1 tabbe haha!
Nä, det enda som jag  tyckte var bra var faktiskt YOHIO, lustigt nog hehe! Det var en bra låt, en bra show, schlageraktiga kläder i rosa haha, och dessutom ser han ju ut som en liten barbiedocka haha :)
Hoppas det är bättre utbud i de andra deltävlingarna!
 
Nä.. ursäkta men jag kan inte skriva mer nu.... är hungrig som fan!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0