Drömmarnas land

Nu på morgonen har jag haft mycket snea drömmar...Jag bytta säng för att kunna sova ordentligt strax efter att Eric farit jobbet... Nu har jag fått känna på skräcken att råka ut för A, precis som tjejerna i Pretty little liars.. ett par av dom var dessutom med i drömmen. Fast vi befann oss i Umeå centrum haha. Sen byttes det ut mot ett folkligt party i centrum.. typ kulturnatta-aktigt, och jättemånga gamla vänner och bekanta var med! Det var som festival :) Men självklart va rjag ju höggravid i drömmen och kunde inte joyna i all alkoholkonsumtion! Men det var kul iaf! Precis som förr i tiden :D Sen skulle jag och Martyman fara hem.. och vi letade och letade bilen.. som jag ahdep arkerat i ett nytt parkeringshus som var som en labyrint, gick fan inte att hitta bilen.. vi förvillade oss upp i ett bostadsområde som var brant som fan.. typ som övre Haga :P Under denna färd skiftade mitt sällskap mellan Martyman och Anna hela tiden.. vet inte riktigt varför... Men hur som helst! Helt plötsligt så finns det massa nödställda djur som vi måste rädda! Och dom som bor där håller ett vakande öga på oss så det är lite halvsvårt.. men tillslut så får vi tag i en stackars katt! Som ibland är en stackars hund... konstigt... och vi smyger och smyger oss ner mot parkeringshuset igen.. på vägen så snor vi massa koppel och mat och leksaker till djuret. Precis när vi når "stadsgränsen" så upptäcks vi av befolkningen och vi springer allt vi kan med typ högafflar hack i häl.. (den här lilla bebyggelsen var ett lantligt ställe med massa bondgårdar och gammeldagsa butiker längs vägen...)..
Då vaknar jag :P Av att Bubba vill komm aoch mysas! Det är inte så ofta det! Gummis brukar hinna före :P
Så då låg jag och mös med han ett tag, så söt med sitt kurrande!
Sen blev jag hungrig.... då åt jag... och sen hamnade jag här :P hehe
 
Eric jobbar förmiddag i veckan... så han är hemma om 4 timmar.. han fyller även år på onsdag..sitter och funderar på om vi ska ha något firande. Går ju att köpa en liten tårta på Obs eller nåt.. jag orkar nog inte göra en egen.. Ska höra med Eric vad han säger om den idén.. så kan folk komma och fika lite iaf.. verkar ju inte som att någon bäbis kommer att sätta stopp för planerna iaf.. suck.........
Undra om han förväntar sig en present..? Kasnke borde köpa något åt han... hmm.. för fundera på den till imorgon tror jag haha :) Det är ju lite svårt att komma på saker att ge till Eric eftersom han aldrig önskar sig nåt.. man får inte ens en liten knuff i rätt riktning! Men han kan ju alltid få sin favoriträtt i födelsedagspresent, haha!
 
Nä... Göra sig en kopp te kanske.... äta lite blodapelsin kanske... mumsigt värre!! Två om dagen så känner man sig nyttig :) plus lite grönt till maten förstås :) Blir ju inte lika mycket grönsaker nu som när man jobbade.. då hade man ju tillgång till oändligt mycket grönsaker... funderar faktiskt på att fara och hälsa på dom typ imorgon... kasnke käka en slurk.. eller komma lagom till fikat.. så kan jag köpa present till Eric när jag väl är ute och snurrar haha :) Vi får se om man känner sig pigg nog imorgon! Jag har ju som sagt både trötta och extremt pigga dagar :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0