2 veckor

Idag fyller Joline 2 veckor! :D

Det ska vi fira med utflykt till farfar i Holmsund! Blir våran första utflykt.. hoppas det går bra.. hon har ätit och ligger bara snällt i babysittern för tillfället... tänkte vi skulle byta blöja innan vi far... pappa Eric måste bara duscha klart först.. den dummingen har låst dörren så jag har ej tillgång till skötbordet. Men efter blöjbytet så bäddar vi ner lillgumman i ytterkläder och stoppar in hon i bilbarnstolen. Hoppas hon tycker det är lika skönt att åka bil nu som hon gjorde på väg hem från BB :)
 
Dessa första veckor har gått lite upp och ner.. ibland är tösen otröstlig så man håller på att bryta ihop, andra gånger är hon som en söt sömngångare som är snäll ett helt dygn hehe! Känner att det bara är matningen som inte fungerar så bra som jag hade hoppats.. hade ju tänkt helamma.. det går inte :( Ungen blir ju inte mätt, så då måste hon få lite extra ersättning också...
Vi är ändå ett ganska bra team jag och Eric tycker jag. Jag är lite halvrädd för hur det ska gå nu när han börjar jobba på tisdag.. jag kan ju inte hålla på att väcka han hela tiden på nätterna för att få hjälp med matningen. han måste ju ha energi att orka va på jobbet också haha :P Men det ska nog gå bra.. jag blir bättre och bättre på att fixa själv faktiskt.. :P
 
Men nu blev han klar så nu ska vi byta blöja :)
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Det kommer gå kanon! :) Jag är ju hemma i nästan två veckor så jag hjälper mer än gärna till! :)

2013-02-24 @ 20:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0