rutiner

ja nu känns det som att man har kommit in i en bra fas! Har lixom kommit på hur Jollan funkar så det är lättare att ta hand om hon nu :P
hon kan sova själv i sin säng under dagen och hon äter på ungefär samma tider varje dag och hon sitter och är vaken med oss under en viss tid mellan mat och sovning.
har haft 2 underbara dagar :) hon sover dessutom mer på nätterna nu! vi nattar runt 9 tiden och hon sover hela vägen till typ 4, halv 5 innan hon vaknar första gången, och sen går vi upp vid 8 tiden på morgonen :) livet börjar fungera igen känner jag hehe!
kan ju bara bli bättre! hoppas på att hon snart sover hela nätter, känns som att halv 5 är ett framsteg hehe:)
 
nästa stolpe att se fram emot är när hon kan sitta själv och hålla upp huvet helt själv. hon är ju redan nu ganska stark i nacken men hon blir trött efter ett tag och börjar svajja :P men vi har börjat intensivträna nu haha. hon får ligga på mage och titta runt en stund varje dag, utöver den träning hon får medan vi håller i henne då hon också tittar runt helt själv :)
 
men till helt andra saker! Vi har blivit bortbjudna till Degernäs på lördag! himla kul känner jag :D Vi crashar in där vid 3 tiden och stannar tills vi ska hem och natta hon tänkte jag :) så hinner man umgår mer än ett par timmar på kvällen bara hehe!
Och på fredag är det personalfest så då får jag en liten break på kvällen för att träffa kollegorna :) ska också bli fantastiskt roligt! Blir en kanon helg tror jag :D
 

Nä.. nu ska jag ta och fixa middagen, oxfilé med tagliatelle i kantarellsås! mums!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0