Ultraljud!

Har nu varit på ultraljud! Allt såg bra ut och Hen hoppa och sparka en massa under undersökningen.Vilket också ledde till att det var väldigt svårt att se könet. Så vi får kalla den för Hen en stund till haha :P Navelsträngen låg ivägen bland annat.. Skulle hon gissa så sa hon att det kaaaanske kunde vara en flicka, men att det var extremt osäkert så... Vi får helt enkelt vänta ett tag till med att veta säkert :P
 
Här är iaf bilderna som vi fick, helt gratis dessutom (pga att det tydligen inte är någon linslus därinne, så bilderna blev ej så bra):
 
 
Bild 1: Huvudet till vänster, följt av ryggen som man ser ganska så tydligt. Dom vita stecken nere till höger är benet. Och den svart lilla fläcken i mitten på bilden är hjärtat :)
 
Bild 2: Ansiktet framifrån, dom små runda ringarna är ögonen. (Kallas även ailien eller döskallebild :P)
 
Bild 3: Huvudet i profil, Det stora runda är skallen och sen ser man lilla näsan sticka upp på höger sida av bilden.
 
Bild 4: Liknar nog bild 1 ganska bra men egentligen har jag ingen aning :P haha!
 
 
 
Såååå.. Sug på dom ett tag ni!
Nu ska jag borsta tänderna och fara på jobbet :)
 
Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Wiie!

2012-09-07 @ 18:05:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0