Trött..

Tröttheten slog till idag... fick mig ingen sömn inatt eftersom min hosta kom tillbaka.. plus det konstanta kisseriet... plus en gosig Gumsi... plus en sparkande alien.. och ja, jag tycker alien är ett bra namn med tanke på att det såg ut som en alien på ultraljudsbilden :P Men lugn, ba lugn! Jag ha rinte för avsikt att faktiskt döpa ungen till det när den föds :P haha!

Nä... hur som helst så har det varit en sån där dag när allt har gått åt knasen... Så nu vill jag bara rulla till sängen och bädda ner mig med en kopp te och lite TVD tittande.
Kan ockaså meddela att jag såg första avsnittet av Greys Anatomys nya säsong... galet!!! Jäsen... du kommer bli hysterisk!

Nä.. Natti natti på er..

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Ja det är tur att det börjar i veckan och att jag jobbar dag!! ;)

2012-09-29 @ 20:41:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0