Snabba ryck!

Fick min sjal idag! Det gick fort kan jag lova:P Var det inte igår jag beställde den? Eller har jag helt tappat dagarna? Tjohoo på den iaf!

Jobbade idag! Var härligt att komma på jobbet faktiskt... jag tycker det är himla tråkigt att vara hemma och va sjuk. Imorgon blir det spännande möte om spännande saker och då är det ju extra kul för då får man vara civilklädd hehe! :D

Nu börjar också alla mina serier komma igång! Såg första avsnittet av NCIS nyss, alltid lika bra! :)
Men nu tror jag att det blir film faktiskt.. tänkte att jag skulle ta mig i kragen och se den senaste Narnia filmen. Så får vi se om den är någe bra :P

Och vill ni ha några bäbbenyheter idag så kan jag bara säga att alien verkar ha fått för sig att det är kickboxningsmatch i magen... Det rör på sig kan jag lova!
Inte så mycket annat på den fronten........

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0