Picturetime!

Vi börjar inlägget med lite Norgebilder :)
 
          Byn från ena sidan                                                                                                                                                                         

             Byn från andra sidan..                                                                                                                                                                                                                   
SSiteseeing runt bergen, här står vi på en utkiks grej...
Bröderna brus!                                                                                                                                       
         En väldigt vit stand, jättefin!
          Mycket fin!                                                                                                                                                                                                                                                     
Här har vi Eric och lilla brorsonen hans när dom spelar spel, jättekuuuul!! :P
 
Såå.. Där har vi lite Norge bilder!
 
Då tar vi nästa laddning med bilder... nämligen på magen....
 
 
Liggande....
 
 
 
....och stående! = fetknopp!
Detta är alltså i v23 (22+4)
 
 
För övrigt kan jag tala om att idag har jag aningens ont i ryggen.. Jag har lite svårt för att avgöra om det är föglossningar eller bara allmänt ont.. det är precis samma smärta som jag alltid har i ryggen fast starkare... Typ som min "ichias" :P
Jag tror jag ska ta mina kollegers råd och inte lyfta för tungt eller på fel sätt... tog på att ta varor och stå i disken :P
 
Har betalat hela min skuld till Eric nu också! Känns extremt skönt!! Nu kan jag ju faktiskt spendera lite pengar på mig själv :D Har inte kunnat göra det på väldigt länge! Så nu ska jag köpa mig några säsonger av mina favvoserier..och sen ska jag hitta mig en klänning :) Ska roa mig lite lätt såhär ett par månader och sen blir det att spendera pengar på alien istället. Har ju hört rykten om att ungar är dyr i drift...
 

Nä.. nu ligger jag i sängen och ser på lite vampire diaries, skönt  att få ha sträckt rygg :) Mycket bättre än soffan eller datastolen :P Ska koka mig en kopp te sen och bara ligga här nermyst under täcket hela kvällen och bara ha det skönt :)
 
Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Tjockis!! Kung att kalla ungen för Alien!! Haha!!

2012-09-27 @ 20:59:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0