NOOOOOOOO!!!!

Det var min första tanke när jag låg och drog mig i sängen imorse och Gumsan hoppade från klösträdets högsta platå rakt ner på bäbisen! dvs rakt på magen som bäbis ligger i...
Tänkte att nu fick bäbis ett slag i huvet och dog! Var orolig hela morgonen och mestadelen av dagen eftersom jag inte kände av någon större rörelse där inne.. någon liten dutt här å där ibland men sånt kan man inbilla sig.
Men nu när jag sitter hemma i lugnet och slängt i mig middagen så hoppar den runt ganska så ordentligt :P
Jag vill bara klargöra också att jag vet att jag är knäpp och extremt nojjig, haha :P Krävs nog en hel del mer än en liten kisse för att orsaka någe sånt :)
Dumma lilla kisse som gjorde så jag bröt ihop imorse.. Men jag har en lösning på problemet. Jag och Eric ska byta plats i sängen så att han hamnar på klösträdsidan :P hehe. Det blir dessutom extra bra för mig för hans sida är mycket skönare! Det är som en liten grop i mitten som är jättehärlig att ligga i :)
Då slipper jag oroa mig för att det kasnke blir Bubba som hoppar ner nästa gång :P haha!
 
-
 
 
Men hur som helst så tänkte jag lägga upp den där bilden jag lovade er förra veckan! På magen när jag står upp istället för att ligga ner. Såå.. här kommer en bild från förra veckan :)
 
 
 
Där har ni den! En halvfet mage.. vet inte om den ser ut som en preggomage men, så småningom :P hehe
 
Annars är det väl inget jättenytt som hänt... kockar för tillfället på jobbet då förste kocken är och jagar. Har faktiskt gått väldigt bra med tanke på att det var väldigt länge sen jag gjorde det sist :P Har bara haft lite ont i svanken på eftermiddagarna och kvällarna.
Underlättar att jag åker buss nu istället för att cykla. Miis håller på att visa mig dom olika bussarna som man kan ta till och från jobbet. Sen när jag absolut inte orkar cykla någe mer så blir det nog buss innan man går man mammaledigt.
 
På tal om mammaledigt så kanske det är dags att kolla upp alla blanketter och ansökningsdatum och regler och gud vet allt som man ska göra innan ungen kommer.. känner att jag har noll koll :P
Tror nästan jag gör det nu på en gång så jag inte glömmer igen.....
 
Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Wiie du börjar bli en liten tjockis!! :)

2012-09-14 @ 12:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0